بانوان دارالولایه سیستان

تشدیـد طـرح برخورد با بدحجـابان در تـهران
| ادامه مطلب...

تشدیـد طـرح برخورد با بدحجـابان در تـهران

برخورد با بدپوششان در پایتخت که مدتی است تشدید شده همچنان ادامه دارد. به گزارش ایسنا، عصر شنبه گذشته ماموران پلیس با حضور در برج میلاد که محل برگزاری یکی از کنسرت‌ها بود، ضمن جلوگیری از ورود افراد بدپوشش به کنسرت، با افراد متخلف برخورد کرده و تعدادی از افراد بدحجاب را نیز دستگیر کردند.

همچنین ماموران پلیس تهران ضمن برخورد با آقایانی که با پوشش نامناسب به محل کنسرت آمده بودند از ورود آنها جلوگیری کرده و تعدادی را دستگیر و برای سیر مراحل مربوطه به پلیس امنیت اخلاقی منتقل کردند. عکس های امیر خلوصی، عکاس ایسنا از برخورد با بدحجابان در حاشیه کنسرت برج میلاد را در زیر می بینید.

به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید
نویسنده : کنیزالزهرا
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392
زمان : 14:8
تصاویر روز حجاب در پاکستان
نویسنده : کنیزالزهرا
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392
زمان : 14:7
ببخشید شما با این خانم نسبتی دارید؟



توی خیابان که راه می روند هرچه با خودت کلنجار بروی رابطه ای خونیشان را در ظاهرشان پیدا نمی کنی، مادر
غرور و حیای خود را در پشت بی حجابی دخترش چنان پنهان کرده تا مبادا دختر
از داشتن چنین مادری خجالت بکشد و دختر چنان با افتخار بی حجابی اش را
ارائه می کند که انگار نه انگار مادری با حجاب در کنارش قدم بر می دارد.

همیشه وقتی چنین افرادی را می بینم تا مدت
زیادی ذهنم مشغول می شود، مشغول باورهای غلط مادر که در پشت حجاب خود پنهان
کرده است و شاید هم باور های درستی که نتوانسته به دختر منتقل کند، از
قدیم شنیده ایم که برای شناخت دختر باید به مادر نگاه کرد، اما این روز ها
با هیچ معادله ی ریاضی راه حلی برای این نوع شناخت پیدا نمی شود، چرا که در
همان نگاه اول به وضوح می توان فاصله ی تفکرات مادر و دختر را دید و شاید
هم نه، شاید این دختران آرزوهای بر باد رفته ی مادران هستند که با فروش
دخترانشان تلاشی مجدد می کنند در رسیدن به آنها و شاید هم گستاخی دختر مادر
را به سکوت کشانده که مبادا اوضاع از این بدتر شود و مادر از این بی آبرو
تر
راستی اگر بخواهیم این موضوع را آسیب شناسی
کنیم مقصر چه کسی است؟ مادر؟ که چنان الگوی قوی و مناسبی برای دخترش نبوده و
حالا هم دیگر کاری نمی تواند انجام دهد؟ یا دختر؟ که آنقدر در فرهنگ غرب
فرو رفته، تا جایی که مادر و اعتقادات مذهبی اش را هم فراموش کرده؟[/align]

به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید
نویسنده : کنیزالزهرا
تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392
زمان : 17:42
تابستان و مانور بدحجاب ها + عکس
| ادامه مطلب...

تابستان و مانور بدحجاب ها + عکس
طرح‌ها و مدهای خارجی و وارداتی برای ترویج برهنگی روز به روز در حال تغییر
است و بخشی از جامعه را با خود همراه کرده‌ است اما مجریان طرح‌های عفاف و
حجاب تنها به شعار و ارائه آمارهای قابل تامل بسنده می‌کنند.


به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید
نویسنده : کنیزالزهرا
تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392
زمان : 17:39
شناخت پیروان شیطان به روایت امیرالمؤمنین/نقش نیت در پاداش اعمال
| ادامه مطلب...

شناخت پیروان شیطان به روایت امیرالمؤمنین/نقش نیت در پاداش اعمال

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس،
ماه مبارک رمضان ماهی است که شب‌های قدرش با نام مبارک امیرالمؤمنین علی
بن ابی‌طالب(ع) عجین شده است، به همین مناسبت بر آن شدیم در این بهار قرآن،
تفألی بهارانه به نهج‌البلاغه داشته باشیم تا بتوانیم خوشه‌ای از کلام
گرانبهای مولا و مقتدای خویش برچینیم.



به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید
نویسنده : کنیزالزهرا
تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392
زمان : 17:37
دخترم به نامحرم دست بده!


دخترم به نامحرم دست بده!
با تشکر از خانم «سحر» که این خاطره را برای ما فرستادند.


جنبش دانشجویی حیا: سلام خدمت دوستان جنبش حیا و همه آمرین به معروف و ناهیان از منکر. این خاطره جز محبوب ترین خاطره ها از نگاه بچه های حیا در سایت قبلی بوده است. بعضا دیده شده خانواده هایی که اینجور رفتارها داخلشان است. امیدواریم که با نظرات خودمان و بحث و گفتگو راجع به همچین موضوعاتی در خاطره به بهترین نتیجه برسیم. شاید افرادی باشند که این بحث دردشان باشد. همه لطفا نظر بدهند.

اما خاطره...

السلام علیک یاصاحب الزمان(عج)
باعرض سلام خدمت دوستان خوبم.
من در یک خانواده ی غیرمذهبی زندگی می کنم. اقوام نیز با مذهب عجین نیستند و لقب روشنفکران رو یدک می کشند. در بین فامیل ما دست دادن به نامحرم وظیفه شده و من بارها از این رفتار، خصوصا از جانب مادرم و به دنبال آن بی اعتنایی پدرم بسیار رنج می بردم. در اغلب مهمانی ها من سوژه ای برای خنده ی جمع بودم و تأثیر این قضیه بیشترشدن عقیده ام به مسیری بود که انتخاب کردم وبه هیچ عنوان سرد نشدم. در یکی از مهمانی های بسیار مهم و رسمی یکی از مردان پخته و سرشناس فامیل به سن حدودا ۴۵ سال، علی رغم مشاهده ی حجاب کاملم بعد از دست دادن با مادرم(متأسفانه)، دستش را به سویم دراز کرد و من دست ندادم، گفت: جای دخترمی … و چندین بار تکرار کرد. همه داشتند نگاه می کردند و من حال بسیار بدی داشتم. ساق دستم را پایین کشیدم و از روی ساق به ناچار به آن آقا دست دادم. بعد از مهمانی مادرم با من دعوایی جدی کرد که تو آبروی ما را بردی. باید درست دست می دادی.

مهم نیست که آبروی پدر و مادرم رفت یا نرفت؟

به نظرشما اصلا من باید دست می دادم حتی از روی ساق دستم یانه؟

به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید
نویسنده : کنیزالزهرا
تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392
زمان : 17:36
حمله ی لشکر ساپورت ها به تهران
| ادامه مطلب...

حمله ی لشکر ساپورت ها به تهران

[align=justify]چندی است که پدیده ای شوم برپیکر زنان پایتخت خودنمایی می کند که نامش «ساپورت» و یا «لگ» (leg) است.[/align]
[align=justify]البته این از خاصیت های جامعه ی آوانگارد و مدپرست است
که برای ذایقه سازی و هویت بخشی به پدیده های نو و گاها ناساز با فضای
عمومی، اقدام به نامگذاری خاص بر روی آنها می کنند.[/align][align=justify]
[/align]
به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید
نویسنده : کنیزالزهرا
تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392
زمان : 17:33


طلاق زن زیبا به خاطر رعایت حجاب !

زنی در دادگاه خانواده حضور یافت و درخواست طلاق خود را به قاضی دادگاه ارائه کرد. وی در توضیح دلیل این درخواست گفت: یک سال گذشته به عقد همسرم درآمدم و بعد از مدت کوتاهی با برگزاری مراسم عروسی به منزل مشترک رفتیم و متاسفانه از همان ابتدا سر مسائل مذهبی دچار مشکل شدیم.
زن جوان ادامه داد: من و همسرم هر دو در خانواده مذهبی بزرگ شدیم و زمانی که همسرم به خواستگاری من آمد از این موضوع اطلاع داشت که حجاب من چگونه است و من تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم آن را تغییر دهم. وی با بیان اینکه همسرم از ابتدا حجاب من را پذیرفته بود، اظهار کرد: بعد از گذشت مدت کوتاهی از شروع زندگی مشترک‌مان، مرتب از من ایراد می‌گرفت که چرا حجاب من این‌قدر پوشیده است در حالی که حجاب خانواده خودش نیز همانند حجاب من است.
زن جوان که ۲۵ سال سن داشت، عنوان کرد: همسرم از من می‌خواست تا حجابم را مطابق میل او تغییر دهم و در مهمانی‌هایی که من هرگز نمی‌توانم در آن حضور داشته باشم شرکت کنم. اوایل فکر کردم شاید بعد از گذشت مدت کوتاهی از حرف‌های خود پشیمان شود اما اصرار او هر روز پررنگ‌تر می‌شد. شوهر این زن جوان نیر گفت: این درست است که من جزء خانواده مذهبی و معتقدی هستم اما افکار و عقاید شبیه آنها نیست و همسرم در واقع انتخاب پدر و مادرم است نه انتخاب خودم. زیرا من دوست ندارم همسرم حجاب داشته باشد.
وی در پاسخ به پرسش قاضی مبنی بر اینکه اگر افکارت این‌گونه است چرا این دختر را به عقد خود درآوردی؟، گفت: همسرم از لحاظ ظاهری بسیار زیباست و زمانی که او را دیدم به او علاقمند شدم و فکر کردم می‌توانم او را از افکارش دور کنم و پوشش او را به آنچه که خود می‌خواهم تغییر دهم. مرد ۲۹ ساله مدعی شد: همسرم از نظر ظاهری بسیار زیبا است و به نظر من باید تا زمانی که زنده است از این زیبایی استفاده کند در حالی که او خود را در پوششی پنهان کرده است که نمی‌تواند از آن لذت ببرد.
پدر مرد که در دادگاه حضور داشت نیز گفت: پسرم لیاقت چنین دختری را ندارد، زیرا همه آرزوی داشتن چنین همسری را دارند اما پسر من آن‌قدر بی‌غیرت است که نمی‌داند از همسرش که ناموس او است چه چیزی را می‌خواهد. وی ادامه داد: پسر من باید برای همیشه فراموش کند که پدر و مادری دارد. قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین با صادر کردن حکم طلاق به زندگی یک‌ساله این زوج پایان داد.

به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید
نویسنده : کنیزالزهرا
تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392
زمان : 17:32
مسلمان شدن مانکن زن آمریکایی! /عکس


مسلمان شدن مانکن زن آمریکایی! /عکس
جیمی مانکن آمریکایی است که چندین ماه پیش به اسلام روی آورده است. او پیش از تشرف به عنوان یک مانکن در مزون لباسی مشغول به کار بوده و به گفته خود او برای حفظ ظاهرش مجبور به مصرف مواد مخدر شده که به مدت پنج سال به آن اعتیاد شدید داشته است.

اندکی در مورد علت مسلمان شدن او:

جیمی دلیل اصلی مسلمان شدنش را احترام اسلام به زنان عنوان کرد و گفت: «من در یک خانواده مسیحی به دنیا آمدم؛ ولی هیچ وقت جوابی برای سؤالاتم درباره خداوند پیدا نکردم و تا سن ۳۱ سالگی نتوانستم خدا را احساس کنم. دلیل این که به دین اسلام جذب شدم، همسر ایرانی ام بود. تحقیقات بسیاری درباره دین اسلام انجام دادم. در اخبار خشونت ها و ظلم و ستمی که به مسلمانان می شد را می دیدم و می خواستم دلیل اینکه مردم، از مسلمانان بیزارند را بدانم. بنابراین تصمیم گرفتم تا اسلام را بهتر بشناسم و بدانم که چطور دینی است! هر چه بیشتر درباره اسلام تحقیق می کردم، بیشتر به آن علاقه مند می شدم و دلیل اصلی این علاقه، احترامی بود که اسلام برای زنان قائل می شد.»

هرگز تصور نمی کردم که روزی مسلمان شوم، اکنون متوجه می شوم که تصویر ذهنی بسیار بدی که از مسلمانان داشتم کاملاً اشتباه بود؛ و علت این طرز تفکرم رسانه ها بودند. چون آن زمان هر آنچه که رسانه ها می گفتند را باور می کردم. هرگز تصور نمی کردم که من نیز جزیی از جامعه مسلمانان شوم؛ اما اکنون به مسلمان بودن خود افتخار می کنم و از این بابت بسیار خوشحالم.

جیمی که پس از تشرف به دین اسلام از حجاب اسلامی نیز در خارج از منزل استفاده می کند، معتقد است اسلام برای او نه تنها مانعی برای انجام فعالیتهای اجتماعی اش نیست بلکه او همچون سابق به کارهای مورد علاقه اش چون ساز زدن و ورزشهایی چون اسنوبورد و اسکی روی آب ادامه می دهد.

قبل از این که مسلمان شوم، رویای هالیوود را در سر داشتم؛ اما وقتی شهادتین را گفتم تمام این رویاها برایم رنگ باخت. من در آن زمان مشروب می خوردم، مواد مصرف می کردم؛ اما حالا اصلاً نمی خواهم که هیچ کدام از آن کارها را انجام دهم. از این که مسلمانم در قلبم احساس آرامش می کنم. قبل از این که مسلمان شوم هیچ هدفی در زندگی ام نداشتم. زنده بودن و ادامه زندگی برایم هیچ معنا و مفهومی نداشت. اما اسلام به من حس آرامش و امنیت داد و به زندگی ام رنگ و بوی تازه ای بخشید.

منبع: افکار

به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید
نویسنده : کنیزالزهرا
تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392
زمان : 17:29
پلیس های زن در جای جای دنیا +عکس
| ادامه مطلب...

پلیس های زن در جای جای دنیا +عکس
نقش کلیدی زنان در امور مختلف جامعه موضوعی نیست که بر کسی پوشیده باشد چرا که زنان در طول تاریخ و در اکثر جوامع علاوه بر قبول تعهدات مربوط به مادری و همسری، همواره در مشاغل و جایگاه‌های مختلف اجتماعی مسئولیت و وظایف خود را با تلاش و جدیت انجام داده‌اند.

یکی از این مشاغل که بر اساس مختصات و دشواری‌هایش بیشتر حضور مردان را در آن شاهد بوده‌ایم، خدمت به مردم و جامعه در لباس «پلیس» است، هرچند بررسی‌های تاریخی نشان می‌دهد که زنان از گذشته‌های دور نیز در این عرصه حضور قابل توجهی داشته‌اند.

در این مقاله به بررسی روند حضور پلیس‌های زن در جوامع مختلف و چگونگی فعالیت آنان به عنوان پلیس در کشورهای گوناگون جهان که زمانی نسبتا طولانی از توانمندی‌های این قشر از جامعه در این حرفه بهره برده‌اند، پرداخته شده است.

اولین افسران پلیس زن در انگلیس

در 16 نوامبر سال 1918 میلادی، یک اطلاعیه رسمی به اتحادیه ملی زنان شاغل انگلیس ابلاغ شد که به موجب آن با اتمام دوره تعلیمات مقدماتی، اولین گروه از پلیس زنان توانستند رسما در این کشور فعالیت خود را آغاز کنند.

تا پیش از این مصوبه، بهره‌مندی از پلیس زن در امور پیشگیری از جرم و حفظ نظم عمومی در خیابان‌های انگلیس در قالب افسران ارشد پلیس صورت می‌گرفت. علاوه بر آن نیروهای گشت زنان نیز در کنترل پلیس انگلیس درآمد تا بر فعالیتشان نظارت جامع‌تر شود.

در حکم پلیس انگلیس در 22 نوامبر سال 1918 میلادی، ‌طرح تشکیل پلیس زن با انتخاب «استانلی» به عنوان سربازرس مطرح شد که در آن طرح پیشنهاد شده بود 10 ناظر برای فعالیت و راهنمایی افسران پلیس زن در نظر گرفته شوند.


پلیس زن در انگلیس


به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید
نویسنده : کنیزالزهرا
تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392
زمان : 17:28
پوستر زیبای شهدا رفتند تا ما بمانیم


پوستر زیبای شهدا رفتند تا ما بمانیم

تــــــــــــــــــاسف بار وضعیت حجـــــاب

به این سایت رأی بدهید به این سایت رأی بدهید
نویسنده : کنیزالزهرا
تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392
زمان : 17:22


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.