جوراب های بدن نمای نازک طرح دار( یا همون ساپورت) به جای شلوار..!!

بانوان دارالولایه سیستان

جوراب های بدن نمای نازک طرح دار( یا همون ساپورت) به جای شلوار..!!


نمیدونم واقعا! بخدا یک وقتایی فکر میکنم من خیلی عقب مانده ام و یا به قول امروزی ها، امّل

هستم ودیدبازی ندارم وقدیمی وسنتی فکر میکنم و این افکار و دیدگاه من با جامعه به اصطلاح

مدرن جوانهای امروزی تناقض داره وجور درنمیاد. من واقعا یک وقتایی نمیدونم:من مشکل دارم

یااین جوان هایی که سوای افکارمن فکر میکنند.اما اینو میدونم که منم اززیبایی شیک پوشی

وبه روز بودن بدم نمیاد وهیچ کس هم نیست که بدش بیادو این ها را رد کنه و دوست نداشته

باشه.اما واقعا ازجشنواره مدل های لباس این جوانان امروزی که هرروزه توی خیابانها برپاست

و ازدیدن این مانکن های رنگ و وارنگ و جور واجور که در طی روز داریم میبینیم، یکّه میخورم.

واقعابعضی هاشون به طرزعجیب وغریبی بزک کردن وطوری لباس پوشیدن که بی اختیارمکث

میکنم ومیمونم:خدایا ایناها کی اند؟دست خودم نیست؛ شایدم من مشکل داشته باشم وعقب

 

مانده و امّل باشم یکم فکرکنین به چند سال پیش..چشم های مامتوجّه این آب رفتن لباسها

نیست وآنقدر کم کم این کار راکردند که چشم ماعادت کرد...مانند بچه‌ای که جلوی چشم پدر

و مادرش بزرگ میشود وقد میکشد و والدینش حس نمیکنند اما دیگران که کمتر او را می‌بینند

و چشمانشان عادت نکرده،متوجه رشدهفتگی او میشوند...ما عادت کردیم به روسری هایی که

هرروز آب میرفت وتبدیل شدبه نواری باریک وبعضا توری... مانتوهایی که شاید بهتر باشد بلوز

وپیراهن راحت نامیدشان تامانتو...به هرحال کم کم کاربه این جاکشید ومدام گفتندبی‌حجابی

معضل فرهنگی است،برای حل آن بایدکار فرهنگی کرد...سالها گذشت ولباس هاآب رفت وکار

فرهنگی درزمینه عفت وحجاب مشاهده نشد.برعکسش،فراوان کار‌های ضدفرهنگ در کوبیدن

حجاب وعفت وحیاوغیرت یافت میشد.. امسال هم مدپوشش خانمهاتغییرکرده است،پوشیدن

ساق شلواری (ساپورت) به جای شلوار... یعنی دیگرشلوار جین تنگ هم نه! ساق شلواری!

وبدون تردید در یکی دو سال آینده این کنار میرود وخانم های عزیز راکاملا برهنه خواهیم دید!!

یعنی پس از آنکه چادر، مقنعه، مانتو و روسری از زنان گرفته شد،حالا رفته‌اند سراغ شلوار!

چشمهای ما هنوز عادت نکرده‌اند...اگربه این هم عادت کنیم سرنوشت چادر ومانتو و روسری

درانتظار این ساق شلوارها هم هست ... خدایی نکرده اینها هم روز به روز نازکتر و کوتاهتر

میشود و ما عادت می‌کنیم آن وقت نمیدانم بعدش سراغ چه خواهند رفت...؟تابستان امسال

اگر تدبیری اندیشیده نشود، شاهد رویش جدید بی‌حجابی خواهیم بود.دختران آستین کوتاه،

ساق شلوارپوش، پیراهن‌های درشلوار زده، روسری های تاپشت گوش عقب رفته.. مخصوصا

که تابستان و گرمای هوا هم بهانه خوبی شده برای راحتی بدحجابان ...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: حجاب,
نویسنده : کنیزالزهرا
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
زمان : 15:31


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.